0 1 17.03.2008Nowe realizacje Grupy PTRmarketing internetowy TweetAgencja interaktywna Grupa PTR zaprezentowała w ostatnim czasie kilka nowych realizacji.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54838 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 17.03.2008Londyn okiem Londoneyetv.comNa rynku polskich mediów w Wielkiej Brytanii od pewnego czasu dzieje się dużo. Jedni przychodzą jedni odchodzą, lecz generalnie robi się coraz ciaśniej i ciekawiej. Od trzech miesięcy w Internecie można oglądać materiały zamieszczane na stronie londoneyetv.com, ludzie, którzy się za tym kryją opowiadają, że jest to pierwszy Polski Portal Multimedialny na Wyspach i że chcą dokonać wielkich zmian.
0 1 0 0 0 14.03.2008Jaki jest dzisiaj polski konsument?Polskie społeczeństwo się starzeje – najszybciej rośnie grupa 65+ (osoby powyżej 65. roku życia). Według prognozy demograficznej GUS w 2010 roku ponad 42% ogólnej polskiej populacji będą stanowiły osoby w wieku powyżej 45. roku życia, a w 2025 roku już połowa społeczeństwa będzie w tym wieku.
0 1 0 0 0 14.03.2008Polak na zakupach w Światowym Dniu KonsumentaCena, wygoda użytkowania oraz jakość wykonania i wygląd są czynnikami najczęściej branymi pod uwagę przez Polaków przy zakupie odzieży i obuwia. Mężczyźni w większym stopniu rozważają przesłanki racjonalne zakupu, natomiast kobiety ulegają czynnikom estetycznym – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie sieci Fashion House Outlet Centre.
0 1 0 0 0 14.03.2008Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych "Hitem Roku"Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych otrzymał tytuł Hit Roku oraz Rekomendację Gazety Bankowej w kategorii Rozwiązanie informatyczne w organizowanym przez ten tygodnik konkursie dla instytucji finansowych.