Nowe oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami – optymalizacja codziennych zadań w procesach CRM
  • 0
  • 3
19.05.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Nowe oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami – optymalizacja codziennych zadań w procesach CRM

Firma update software AG zaprezentowała ósmą generację oprogramowania pod nazwą update.CRM. Aplikację cechuje intuicyjność, elastyczność oraz zdolność adaptacji do różnorodnych warunków biznesowych. Celem twórców systemu było zwiększenie satysfakcji użytkowników poprzez skupienie się na ich potrzebach oraz procesach wykonywanych podczas pracy z systemem CRM.
Informacja promocyjna

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

44967 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Maria Pruszyńska

10 miesięcy temu

W swojej pracy codziennej wykorzystuję CRM Kamflex. Z nim praca zdalna nie jest taka trudna. Teraz wszystko zależy już od mojej motywacji i efektywności, bo w systemie mam wszystkie dane o klientach i sprzedaży.

17 maja 2013