Nowe oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami – optymalizacja codziennych zadań w procesach CRM
  • 0
  • 3
19.05.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Nowe oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami – optymalizacja codziennych zadań w procesach CRM

Firma update software AG zaprezentowała ósmą generację oprogramowania pod nazwą update.CRM. Aplikację cechuje intuicyjność, elastyczność oraz zdolność adaptacji do różnorodnych warunków biznesowych. Celem twórców systemu było zwiększenie satysfakcji użytkowników poprzez skupienie się na ich potrzebach oraz procesach wykonywanych podczas pracy z systemem CRM.
Informacja promocyjna

Wśród głównych usprawnień można wskazać całkowicie zmieniony interfejs, zapewniający możliwość samodzielnej konfiguracji. Użytkownik może w prosty sposób zmienić wygląd aplikacji, nie przerywając innych rozpoczętych procesów.

Update.CRM, nowy system proponowany przez update software AG, znacząco podnosi standardy w zakresie doświadczeń użytkowników podczas korzystania z systemu CRM. Nowe rozwiązanie oferuje skuteczniejsze narzędzia wspomagające interakcję użytkowników poprzez rozbudowane możliwości wizualizacji danych. Dzięki temu system w pełni dopasowuje się do preferencji i indywidualnych metod pracy użytkownika.

W nowym systemie usprawniono także sposób dostarczania informacji: użytkownik nie jest już  zasypywany ogromną ilością danych – system wyświetla tylko informacje niezbędne na danym etapie procesu.

Inteligentne, kontekstowo powiązane procesy ułatwiają wykonywanie standardowych czynności oraz poprawiają jakość danych i informacji dzięki uproszczonemu sposobowi wprowadzania danych do systemu.

Nawigacja nowego systemu jest intuicyjna i opiera się na elastycznym systemie modułowym, przystosowanym do indywidualnej konfiguracji – wyświetlane są tylko najpotrzebniejsze informacje.

Update.CRM prowadzi użytkownika krok po kroku przez wszystkie etapy i zapewnia wsparcie zawsze wtedy, gdy użytkownik tego potrzebuje. Ponieważ podstawowe procesy są w znaczącym stopniu predefiniowane według potrzeb poszczególnych sektorów – produkcyjnego i budowlanego, farmaceutycznego, technologii medycznych, dóbr konsumpcyjnych czy usług finansowych – update.CRM w prosty sposób dostosowuje się do wymagań i potrzeb charakterystycznych dla danej branży.

Podobnie do poprzednich wersji oprogramowania, nowy system łatwo integruje się z istniejącym w firmie środowiskiem IT oraz jest kompatybilny z systemami takimi jak np. Microsoft Office czy oprogramowanie ERP.

Najnowsza wersja update.CRM idzie o krok dalej i koncentruje się na optymalizacji i maksymalnym uproszczeniu procesów pracy. Podstawowe cechy wyróżniające system ósmej generacji to przede wszystkim intuicyjny interfejs oraz elastyczne opcje dostosowania narzędzi do potrzeb użytkownika.

Update.CRM jest elastyczny zarówno jeśli chodzi o definiowanie i projektowanie całego procesu, jak i zapewnienie użytkownikom możliwości wyboru sposobu dostępu do oprogramowania – w modelu usługowym (SaaS) lub poprzez instalację licencji na serwerach firmy (on site).

W obu przypadkach update.CRM zapewnia taki sam zakres funkcji. Dzięki wykorzystaniu technologii sieciowej – HTML5 oraz CSS3 – nowy system może być używany we wszystkich popularnych przeglądarkach. Oprogramowanie jest w pełni przystosowane do obsługi na laptopach, smartfonach czy tabletach zarówno w trybie online, jak i offline.

Informacja promocyjna

  • 3

Maria Pruszyńska

6 lat temu

W swojej pracy codziennej wykorzystuję CRM Kamflex. Z nim praca zdalna nie jest taka trudna. Teraz wszystko zależy już od mojej motywacji i efektywności, bo w systemie mam wszystkie dane o klientach i sprzedaży.

17 maja 2013