Nowe oblicze marketingu telewizji ESPN Classic
  • 0
  • 1
3.08.2006

Nowe oblicze marketingu telewizji ESPN Classic

ESPN Classic rozpoczęła współpracę z agencją Shi events z dniem 1 sierpnia 2006 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51635 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 sierpnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.08.2006

Startuje Przystań w Kołobrzegu

W Kołobrzegu, w dniach 4-6 sierpnia 2006 r., rusza Przystań w Kołobrzegu – czwarta z cyklu wakacyjnych imprez sponsorowanych przez markę Żywiec. Na trzy dni plaża miejska przy molo zamieni się w tętniące życiem i zabawą miejsce, a wszystko w oprawie doskonałej muzyki i z udziałem gwiazd polskiej sceny muzycznej – Sistars i HEY. Przystań to jedno z największych wydarzeń sezonu, które na stałe wpisało się w letni kalendarz wakacyjnych imprez. Tradycyjnie już sponsorem Przystani jest Żywiec.