Nowe narzędzie do planowania kampanii Clear Channel Poland
  • 0
  • 1
22.02.2008

Nowe narzędzie do planowania kampanii Clear Channel Poland

Od marca klienci Clear Channel Poland będą mogli korzystać z kolejnego udogodnienia w zakresie planowania kampanii outdoorowych. Przeglądarka www, interaktywne autorskie narzędzie Clear Channel służące do selekcji lokalizacji i oceny dystrybucji nośników, zostaje wzbogacona o nową funkcjonalność pozwalającą na zaplanowanie kampanii outdoorowej dla precyzyjnie określonej grupy celowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50669 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

22 lutego 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.02.2008

Kosmiczne lekcje o zdrowiu – podsumowanie projektu wspierającego zmianę nawyków żywieniowych wśród dzieci w Polsce

400 szkół podstawowych w dziesięciu miastach Polski wzięło udział
w projekcie edukacyjnym „Mamo, Tato, już wiem gdzie są witaminy i minerały”. Projekt miał za zadanie podnieść poziom wiedzy dzieci o witaminach, składnikach mineralnych i ich znaczeniu dla zdrowia, promował zdrowy styl życia i przekazywał zasady właściwego odżywiania się.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.02.2008

Laureaci Konkursu "Złote Stoisko"

Pomysłowość „budowlańców” jest prawie nieograniczona; można było przekonać się o tym w czasie targów Budma 2008. Targi łącznie odwiedziło 65 000 zwiedzających - o taki rząd dusz warto zawalczyć, dlatego wystawcy kusili targowych gości za pomocą prawdziwych majstersztyków wystawienniczych - stoiska zaaranżowane na wzór muzeum, stadionu piłkarskiego czy domku na działce, skutecznie przyciągały wzrok i skłaniały do spotkania z wystawiającą się firmą.

21 lutego 2008