Nowe logo Link4 (wideo)
  • 1
  • 2
20.12.2016

Nowe logo Link4 (wideo)

Po siedmiu latach Link4 wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej, w tym nowe logo. Wynika to z jednej strony ze zmian właścicielskich (Link4 jest obecnie częścią Grupy PZU, wcześniej należał do brytyjskiego ubezpieczyciela RSA), z drugiej – z chęci odświeżenia wizerunku i zmiany pozycjonowania.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

45118 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

19 grudnia 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.12.2016

Oglądamy w galerii handlowej, ale kupujemy w Internecie – badanie SW Research

Ponad połowa osób (51%) odwiedza galerie handlowe w celu obejrzenia produktów, które zamierza nabyć w Internecie – pokazuje badanie „Wizerunek galerii handlowych oczami Polaków”, przeprowadzone przez SW Research na zlecenie agencji Procontent Communication. Rekomendacje znajomych, billboardy oraz reklama online to obecnie najczęstsze źródła informacji o promocjach w centrach handlowych.