- 0
- 1
Nowe kwalifikacje od The Chartered Institute of Marketing
Angielski kompozytor Benjamin Britten powiedział: „Z nauką jest jak z wiosłowaniem pod prąd. Skoro tylko zaprzestaniesz pracy, zaraz spycha cię do tyłu”. Zgodnie z tą ideą od 1911 r. działa brytyjska instytucja zrzeszająca profesjonalnych marketerów – The Chartered Institute of Marketing (CIM).
(Informacja promocyjna)
Oferowane przez CIM programy certyfikowane dają możliwość uzyskania kwalifikacji rozpoznawalnych na całym świecie. Programy są udoskonalane w taki sposób, aby zdobywana przez uczestników wiedza i umiejętności odpowiadały realiom rynkowym.
Od tego roku uczestnicy Diploma in Professional Marketing najpopularniejszego w Polsce programu CIM) mogą brać udział w programie, który opiera się na czterech blokach tematycznych:
- Strategic Marketing
- Mastering Metrics
- Digital Strategy
- Driving Innovation
Zajęcia zostały skonstruowane tak, aby uczestnicy oprócz uzyskania kluczowej wiedzy mieli również możliwość przetrenowania zdobytych umiejętności.
W Polsce program Diploma in Professional Marketing (DM) prowadzony jest przez questus – Akredytowane Centrum Szkoleniowe i Egzaminacyjne CIM. Oprócz 14 sesji zajęciowych (piątek –sobota) questus proponuje również w ramach programu:
Uczestnictwo w programie upoważnia do podejścia do egzaminów CIM. Egzaminy obejmują tematykę czterech bloków tematycznych. Zdanie trzech egzaminów umożliwia otrzymanie dyplomu wystawionego przez CIM, który potwierdza zdobyte kwalifikacje. Zdany egzamin z każdego bloku upoważnia ponadto do otrzymania certyfikatu Award w zakresie danej tematyki (np. Award in Digital Strategy).
Program DM jest poziomem zaawansowanym w certyfikacji CIM. Kierowany jest głównie do osób, które dysponują już pewną wiedzą bądź mają doświadczenie w zakresie marketingu. Obecnie questus prowadzi rekrutację do grupy (zajęcia odbywają się w Warszawie):
- DM 35 (start programu – 21 listopada)
Kontakt w sprawie szczegółów oraz zgłoszeń: Agata Stasiak (astasiak@questus.pl, tel. 601 052 704, 42 662 00 07).
(Informacja promocyjna)
- 1