Nowe gesty uznania dla marki Wyborowa na półkach sklepowych - Marketing przy Kawie
Nowe gesty uznania dla marki Wyborowa na półkach sklepowych
  • 0
  • 1
13.06.2007

Nowe gesty uznania dla marki Wyborowa na półkach sklepowych

Firma Wyborowa wprowadziła na rynek opakowania produktowe z nową falą gestów uznania dla wódki Wyborowa. Postacie, które pojawiły się na opakowaniach zostały wyłonione w drodze konkursu konsumenckiego „Za jedno zdjęcie Sława w prezencie” i stanowią kontynuację wizerunkowej kampanii „Gesty”. Nowe postacie pojawiają się na opakowaniach duo-pack oraz kartonikach jednostkowych gift box.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55460 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

13 czerwca 2007