Nowe Donuty Ekipy w Biedronce – na osłodę zaczynającego się roku szkolnego
  • 0
  • 3
5.09.2022

Nowe Donuty Ekipy w Biedronce – na osłodę zaczynającego się roku szkolnego

Po raz kolejny influencerska grupa Ekipa połączyła siły z marką Dooti Donuts i wprowadza na rynek nowe Donuty Ekipy. Ma to być słodka niespodzianka z okazji rozpoczynającego się roku szkolnego. Produkt jest dostępny od 5 września w sklepach Biedronka.

Nowy donut to kompozycja nadzienia truskawkowego i cytrusowego. Ciastko udekorowane jest czarną polewą z różowym wzorem oraz kolorową, strzelającą posypką. Jest ona jednym z ulubionych dodatków Ekipy. W składzie nowego donuta nie ma konserwantów, sztucznych barwników ani tłuszczów utwardzonych. Nowe Donuty Ekipy to kolejny efekt współpracy grupy youtuberów z marką Dooti Donuts, należącą do firmy Stokson.

Po raz pierwszy takie donuty powstały wiosną 2022. – Pierwsza odsłona Donutów Ekipy była naszą najlepszą nowością produktową w ostatnich latach i dużym sukcesem sprzedażowym. Zachęceni, postanowiliśmy zrobić kolejny krok i stworzyć donuta w zupełnie nowej wersji. Zarówno dla Dooti Donuts, jak i dla członków Ekipy to była kapitalna przygoda. Bo przełamywanie schematów i kreatywność w tworzeniu to coś, co wszyscy mamy w swoim DNA. Jestem pewien, że efekt tej współpracy spodoba się również fanom – mówi Konrad Wiktor, marketing manager w firmie Stokson.

Członkowie Ekipy po raz kolejny otrzymali od Dooti Donuts dowolność przy tworzeniu produktu

Wykorzystali możliwość nadziewania donuta dwoma różnymi nadzieniami. Sami wybrali też wygląd i rodzaj dekoracji oraz kolorystykę kartonów i papilotek. Można więc powiedzieć, że nowy donut w 100% jest ich autorskim produktem.

Z ogromną satysfakcją wprowadzamy na rynek kolejny donut sygnowany logotypem Ekipy. Rozbudowane portfolio produktów oraz rozmach kampanii promocyjnych pokazują, że Ekipa stale umacnia swoją pozycję w segmencie FMCG. Umiejętnie przekłada internetowy sukces także na inne obszary działalności – komentuje Mikołaj Białek, koordynujący launch nowego produktu z ramienia wrocławskiej agencji GetHero.

Współpraca Dooti Donuts i grupy influencerów trwa nieprzerwanie od kilkunastu miesięcy. Dotychczas marka wielokrotnie pojawiała się w filmach i czołowych projektach youtuberów. Między innymi jako sponsor zeszłorocznego koncertu Ekipy w Krakowie oraz utworu „Napad na bank”, który Ekipa nagrała wspólnie z Roksaną Węgiel.

Marka Dooti Donuts jest również partnerem autorskiego projektu Friza – Genzie. Dlatego tym razem również ich autografy znalazły się na opakowaniach nowych produktów.

  • 3
Nowe Donuty Ekipy

Nowe Donuty Ekipy

Nowe Donuty Ekipy
Nowe Donuty Ekipy

5 września 2022

2 września 2022

  • 0
  • 13
  • 0
  • 0
  • 0
2.09.2022

Jubileuszowy Art Moves – Międzynarodowy Festiwal Sztuki na Bilbordach

9 września w Toruniu nastąpi oficjalne otwarcie 15. edycji Międzynarodowego Festiwalu Sztuki na Bilbordach Art Moves. Festiwal odbędzie się nadal w okrojonym i kryzysowym kształcie ze względu na wojnę, pandemię i wywołany przez nie kryzys ekonomiczny, który bardzo silnie uderza w kulturę i sztukę. Mimo kryzysu można będzie zobaczyć sporą porcję wizualnych refleksji stworzonych przez artystów z całego świata. Dotyczą one ważnego i aktualnego tematu: „Miłość czy nienawiść? Prawda czy fałsz? Co warto docenić w niepewnych czasach?”.