Nowe badanie w ofercie ARC Rynek i Opinia
  • 0
  • 1
14.10.2010

Nowe badanie w ofercie ARC Rynek i Opinia

W ofercie ARC Rynek i Opinia pojawił się w październiku Spectator Promo Test, czyli badanie efektywności ekspozycji promocyjnych i innych form promocji w punkcie sprzedaży. Badanie skierowane jest do firm stosujących narzędzia promocyjne w hipermarketach, supermarketach i dyskontach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54825 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 października 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.10.2010

Polish Open University oraz IRR w we wspólnym projekcie Warsztatów Reklamy.

Polish Open University oraz Instytut Rozwoju Reklamy organizują Warsztaty Reklamy. Cykl składa się z ośmiu czterogodzinnych warsztatów prowadzonych zgodnie z metodologią POU „open and active learning”.  Zajęcia mają na celu przybliżenie właścicielom przedsiębiorstw i instytucji, pracownikom działów marketingu oraz osobom planującym pracę w reklamie form i zasad współpracy z agencjami reklamowymi.