Nowatorska forma dobrze znanego plakatu
  • 0
  • 1
2.11.2006

Nowatorska forma dobrze znanego plakatu

W ciągu ostatnich dwóch lat marketerzy docenili skuteczność materiałów POS jako nośnika informacji reklamowej skierowanej do klienta. Za ich efektywnością przemawia umiejscowienie w placówce handlowej, czyli praktycznie rzecz biorąc ostatnim miejscu, w którym można z powodzeniem wpłynąć na decyzję zakupu danego produktu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50887 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

2 listopada 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.11.2006

Zgodnie z przewidywaniami rynek reklamowy wyhamował w III kwartale br., wynika z najnowszego raportu Starlinka

Dom mediowy Starlink opublikował kolejny cykliczny raport dotyczący estymowanej wartości netto rynku reklamowego w Polsce. Najnowsza analiza Starlinka dotyczy podsumowania wydatków reklamowych po III kwartałach br. Starlink szacuje, że reklamodawcy wydali w tym czasie w mediach 3 mld 838 mln zł, co oznacza 10,4 proc. dynamikę rynku w stosunku do analogicznego okresu 2005 r.