Nowa typologia ambientów – premiera najobszerniejszego polskiego e-booka o ambient media
  • 0
  • 2
15.07.2020

Nowa typologia ambientów – premiera najobszerniejszego polskiego e-booka o ambient media

Czy łóżko może być reklamą? Czy reklama może zapewnić lepszy sen? Czy reklama może pozyskiwać wodę z powietrza? Czy reklama sama w sobie może zaspokoić pragnienie? A leczyć depresję? Joanna Burdek w swoim e-booku przedstawia bogaty świat ambientów i ich zalet jako nośników reklamowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

15 lipca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.07.2020

45 proc. polskich konsumentów czuje się bezpiecznie podczas zakupów w sklepie stacjonarnym – pokazuje badanie Deloitte

W związku z epidemią koronawirusa utrzymują się obawy Polaków o zdrowie swoje i bliskich. Z badania firmy doradczej Deloitte, którego wyniki przedstawione zostały w raporcie „Global State of the Consumer Tracker”, wynika, że nad Wisłą spada poziom poczucia bezpieczeństwa podczas korzystania z usług wymagających bezpośredniego kontaktu, jak fryzjer czy dentysta. W ciągu ostatnich dwóch tygodni z 44 proc. do 41 proc. spadła natomiast liczba Polaków, którzy kupują na zapas.