Nowa struktura biura reklamy Grupy Eurozet - Marketing przy Kawie
Nowa struktura biura reklamy Grupy Eurozet
  • 0
  • 1
4.12.2024

Nowa struktura biura reklamy Grupy Eurozet

Grupa Eurozet finalizuje zapowiadane zmiany w strukturze biura reklamy. Zintegrowany obszar sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej będzie się składać z pięciu kluczowych obszarów biznesowych: Działu Planowania i Zakupu Radia, Działu Rozwoju Produktu Digital, Działu Rozwoju Narzędzi Sprzedażowych, Działu Niestandardów i Promocji oraz Działu Analiz i Wsparcia Sprzedaży.

Integracja struktury biura reklamy Grupy Eurozet i powołanie nowych obszarów biznesowych to krok w stronę:

  • usprawnienia działań operacyjnych,
  • lepszego dopasowania do dynamicznie zmieniającego się rynku,
  • rozwijania oferty w sposób innowacyjny i efektywny, odpowiadający na potrzeby naszych klientów i partnerów biznesowych

– komentuje Maciej Moszczyński, dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet.

Dział Planowania i Zakupu Radia

Zajmie się planowaniem kampanii radiowych, zakupem czasu antenowego, a także analizą potrzeb produktowych. Jego dyrektorem został Michał Miętusiewicz, dotychczasowy radio planning & buying director odpowiedzialny za sprzedaż agencyjną.

Dział Rozwoju Produktu Digital

Będzie odpowiadał za dynamiczny rozwój oferty reklamowej online, obejmującej formaty takie jak display, wideo, audio oraz inne, niestandardowe rozwiązania digitalowe. Jego szefową została Joanna Garbaczewska, dotychczasowa dyrektor rozwoju oferty reklamowej sprzedaży bezpośredniej.

Dział Rozwoju Narzędzi Sprzedażowych

Do jego zadań należy m.in.:

  • integracja, utrzymanie i rozwój zaawansowanych narzędzi CPQ oraz CRM,
  • implementacja aplikacji z pakietu Office 365, w tym narzędzi opartych na modelach sztucznej inteligencji.

Na czele działu stanął Michał Kurowski, dotychczasowy menedżer ds. analiz rynku w dziale sprzedaży bezpośredniej.

Dział Niestandardów i Promocji

W jego ramach będą przygotowywane i rozwijane oferty niestandardowych formatów reklamowych i promocji. Duży nacisk będzie w nich kładziony na indywidualne podejście do kampanii klientów. Dyrektorką działu została Anna Chudzyńska, która takie samo stanowisko piastowała w ramach działu sprzedaży agencyjnej.

Dział Analiz i Wsparcia Sprzedaży

Umożliwi bardziej kompleksowe i precyzyjne wykorzystanie danych. Będzie wspierał podejmowanie świadomych decyzji biznesowych, wzmacniających pozycję firmy na rynku. Pokieruje nim Michał Dobrzański, dotychczas dyrektor analiz Audio Broker.

Nowa struktura biura reklamy Grupy Eurozet

Nowa struktura biura reklamy Grupy Eurozet

 

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

3 grudnia 2024

  • 0
  • 4
  • 0
3.12.2024

Polscy widzowie odczuwają deficyt oferty dokumentalnej, filmowej i sportowej w naziemnej telewizji

Polsat i TVN są na czele najbardziej docenianych kanałów, z kolei Trwam i Republika to stacje, które spora część odbiorców wymieniłaby na inne. Z drugiej strony debiut Republiki na multipleksie skłonił kilka procent naziemnych telewidzów do wymiany dekoderów na takie, które umożliwiają jej odbiór. Pokazuje to ósma edycja badania Projekt Cyfrowizja agencji Wavemaker.