Nowa strategia Spray S.A.
  • 0
  • 1
29.11.2007

Nowa strategia Spray S.A.

W związku z kolejną emisją akcji w roku 2006 Spray SA opublikowała drugi prospekt emisyjny, w którym wskazała, iż zamierza osiągnąć pozycję operatora alternatywnego dostarczającego zintegrowany pakiet usług: głosowych, transmisji danych i dostępu do Internetu. Cele Spółki pozostają nie zmienione, jednakże Spray SA przebudowała strategię działania. Szczególny nacisk położono na usługi video (telewizja kablowa, telewizja cyfrowa, filmy na żądanie) oraz na szybką transmisję danych. To także efekt zmian na rynku, nowych trendów i działań demonopolizacyjnych podjętych przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej w okresie ostatnich dwóch lat.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 listopada 2007