Nowa strategia sieci kawiarni Etno Cafe
  • 0
  • 0
22.08.2022

Nowa strategia sieci kawiarni Etno Cafe

Po gruntownym remoncie otwarto właśnie kawiarnię Etno Cafe w apartamentowcu Ovo Wrocław. Nowa odsłona zbiegła się ze zmianą strategii firmy.

Po pandemii koronawirusa sieć Etno Cafe wraca na ścieżkę rozwojową. W tym trudnym dla całej branży gastronomicznej okresie firma była zmuszona zamknąć cztery ze swoich 23 lokali. Teraz kończy restrukturyzację i wyznacza nowe cele związane z rozwojem sieci kawiarni, produkcją kawy i rozbudową infrastruktury.

– Tym razem stawiamy na wzrost w normalnych warunkach. Dopasowujemy się do potrzeb zmieniającego się rynku. Jednocześnie mamy ambitne plany związane z rozwojem sieci kawiarni. Koncentrujemy się na największych miastach w kraju, ale prowadzimy negocjacje z dużymi zagranicznymi klientami biurowymi. W ciągu dwóch lat chcemy mieć 100 działających lokali w Polsce i Europie. Do tego dokładamy rozwój infrastruktury produkcyjnej w palarni oraz samych produktów. Chcemy, żeby Cold Brew, nasz browar kawowy, był zdrową i zrównoważoną alternatywą dla napojów energetycznych – mówi Kajetan Maćkowiak, współwłaściciel Etno Cafe.

Nowe lokale sieci mają funkcjonować zgodnie z założeniami szerszego całodziennego konceptu. Należą do niego m.in.:

  • rozszerzenie menu,
  • nowe pozycje lunchowe i wieczorowe, skupione wokół pieczywa na zakwasie.

 

22 sierpnia 2022