Nowa strategia marki Herbapol Lublin. Najważniejsze wartości pozostają bez zmian
  • 0
  • 6
16.10.2012

Nowa strategia marki Herbapol Lublin. Najważniejsze wartości pozostają bez zmian

15 października marka Herbapol ogłosiła rozpoczęcie kampanii „Masz to w naturze”, nagłaśniającej jej nową strategię marketingową. Wdrożenie strategii obejmie lifting logotypu, zmianę wyglądu opakowań oraz przeprowadzenie kampanii telewizyjnej i innych działań marketingowych. Pierwsze spoty pojawią się w listopadzie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 października 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.10.2012

Ukazała się książka Jane Maas „Mad women”

Opowieść o kobiecie w świecie rządzonym przez mężczyzn. Nieocenzurowana historia kariery w agencji reklamowej na Madison Avenue w latach 60. i później. „Mad women” to błyskotliwa książka Jane Maas – prawdziwej weteranki branży reklamowej. Autorka karierę zaczynała w latach 60. w agencji Ogilvy & Mather. Te właśnie czasy portretuje w swojej książce, nie uciekając jednak od wycieczek w przyszłość oraz refleksji na temat roli kobiet w zmieniającym się świecie.