Nowa strategia komunikacji i logo marki Cumulus
  • 0
  • 2
9.01.2019

Nowa strategia komunikacji i logo marki Cumulus

Cumulus, producent sprzętu outdoorowego, m.in. śpiworów i namiotów, zmienił logo. Nowy znak ma podkreślać przede wszystkim nowoczesność i energię.

Logo odnosi się także do samego produktu i jego najważniejszej właściwości, jaką jest lekkość. Ma dynamiczny charakter, podobnie jak cała komunikacja. W efekcie holistycznej pracy nad marką przygotowano claim. Ujmuje on istotę produktów Cumulus i ich głównego zadania w terenie: „Upgrade your experience”.

Nową strategię komunikacji i tożsamości wizualnej marki opracowała agencja BE7. Wprowadziła nową tożsamość do produktów i etykiet, tworząc KV i materiały promocyjne. Odpowiadała również za realizację produktowej sesji zdjęciowej. Miała ona oddać nowe założenia strategiczne, pokazując prawdziwych ludzi oraz emocje, jakie towarzyszą outdoorowcom podczas ich wypraw.

  • 2

9 stycznia 2019