Nowa reklama Gillette wywołała falę negatywnych komentarzy. Marka pyta, co jest „najlepsze dla mężczyzny”
  • 1
  • 0
15.01.2019

Nowa reklama Gillette wywołała falę negatywnych komentarzy. Marka pyta, co jest „najlepsze dla mężczyzny”

Marka Gillette zaprezentowała spot „We Believe: The Best Men Can Be”. Porusza on kwestie agresywnych męskich zachowań. Pod filmem umieszczonym w kanale marki na YouTube pojawiła się fala negatywnych komentarzy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46545 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

15 stycznia 2019

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
15.01.2019

Raport „Lokomotywy reklamowe” – Magda Gessler nadal króluje w zestawieniu

Magda Gessler nie ustępuje z pierwszego miejsca rankingu gwiazd, na których stacje telewizyjne zbijają kokosy. Prowadzone przez nią „Kuchenne rewolucje”, z reklamowymi przychodami w wysokości ponad 230 mln zł, ponownie pobiły swój ubiegłoroczny rekord. Dom mediowy MullenLowe MediaHub przygotował kolejną odsłonę autorskiego raportu na temat gwiazd telewizyjnych, na których stacje zarabiają najwięcej reklamowych pieniędzy.