- 1
- 1
Nowa platforma komunikacyjna „I Want KFC”
„Na na na na na – na na na na na!” – ten motyw muzyczny to sygnał startu nowej platformy komunikacyjnej „I Want KFC”. Zadaniem jest wzmocnienie pozycjonowania marki i budowanie głębszych relacji z odbiorcami.
Najnowszy spot, który właśnie wszedł do emisji, to pierwszy materiał powstały w ramach startującej platformy komunikacji „I Want KFC”.
Spot skupia się na nowym produkcie, którym jest Kentucky Hot Dog
Charakterystyczny motyw muzyczny ma sprawić, by obok nowości nie dało się przejść obojętnie.
– Budowanie nowej platformy komunikacji to jeden z najbardziej ekscytujących momentów w relacji z marką. Nasza długoletnia współpraca z KFC dała nam wyjątkową perspektywę. Mogliśmy wejść głęboko w DNA marki i wspólnie otworzyć nowy rozdział jej komunikacji. Cieszę się, że inaugurujemy go kampanią tak wyrazistej nowości produktowej – mówi Michał Sosiński, deputy creative director McCann Poland.
Agencja McCann Poland w ramach współpracy odpowiada za pełny zakres strategiczno-kreatywny. Obejmuje to procesy od opracowania insightu i stworzenia nowej platformy komunikacyjnej po realizację kreatywną kampanii oraz pełny nadzór produkcyjny.
Reklamę wyprodukował dom produkcyjny Absolut Production. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

