„I Want KFC” – nowa platforma komunikacyjna - Marketing przy Kawie
Nowa platforma komunikacyjna „I Want KFC”
  • 1
  • 1
20.10.2025

Nowa platforma komunikacyjna „I Want KFC”

„Na na na na na – na na na na na!” – ten motyw muzyczny to sygnał startu nowej platformy komunikacyjnej „I Want KFC”. Zadaniem jest wzmocnienie pozycjonowania marki i budowanie głębszych relacji z odbiorcami.

Najnowszy spot, który właśnie wszedł do emisji, to pierwszy materiał powstały w ramach startującej platformy komunikacji „I Want KFC”.

Spot skupia się na nowym produkcie, którym jest Kentucky Hot Dog

Charakterystyczny motyw muzyczny ma sprawić, by obok nowości nie dało się przejść obojętnie.

– Budowanie nowej platformy komunikacji to jeden z najbardziej ekscytujących momentów w relacji z marką. Nasza długoletnia współpraca z KFC dała nam wyjątkową perspektywę. Mogliśmy wejść głęboko w DNA marki i wspólnie otworzyć nowy rozdział jej komunikacji. Cieszę się, że inaugurujemy go kampanią tak wyrazistej nowości produktowej – mówi Michał Sosiński, deputy creative director McCann Poland.

Agencja McCann Poland w ramach współpracy odpowiada za pełny zakres strategiczno-kreatywny. Obejmuje to procesy od opracowania insightu i stworzenia nowej platformy komunikacyjnej po realizację kreatywną kampanii oraz pełny nadzór produkcyjny.

Reklamę wyprodukował dom produkcyjny Absolut Production. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

Nowa platforma komunikacyjna „I Want KFC”

Nowa platforma komunikacyjna „I Want KFC”

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 października 2025

  • 2
  • 1
  • 0
20.10.2025

Kampania organizacji Applia skierowana do właścicieli starszego AGD – „Zmień na lepsze”

Kampania „Zmień na lepsze” jest inicjatywą Związku Producentów AGD Applia skierowaną do konsumentów, którzy wciąż korzystają ze starszego sprzętu. Jej celem jest zachęcenie Polaków do refleksji nad użytkowanym w domach sprzętem – nie tylko pod względem sprawności technicznej, ale też codziennego komfortu, zużycia energii i realnego wpływu na środowisko. Kampania sugeruje, że sprzęt w naszych domach może działać lepiej – dla nas i dla planety.

17 października 2025

16 października 2025