„Jasne, że na BP!” – platforma komunikacyjna - Marketing przy Kawie
Nowa platforma komunikacyjna BP – „Jasne, że na BP!”
  • 1
  • 4
10.06.2024

Nowa platforma komunikacyjna BP – „Jasne, że na BP!”

Jakość na stacjach BP – to jest stałe i niezmienne. Na tych właśnie, niezmiennych atrybutach marki opiera się nowa platforma komunikacyjna.

Komunikacja wystartowała 29 maja i obejmuje działania digital i social media, a także OOH i POS. Od początku maja emitowany jest spot TV, również przygotowany w ramach nowej platformy komunikacyjnej „Jasne, że na BP!”.

Reklamy podkreślają, że na stacjach BP zawsze można:

  • zatankować najlepsze paliwo,
  • napić się dobrej kawy,
  • zjeść posiłek przyrządzony ze świeżych produktów,
  • skorzystać z atrakcyjnych promocji.

Za strategię, produkcję spotu TVC, przygotowanie motywów graficznych oraz działania digital i social media odpowiada VML. Działania w OOH i POS są po stronie GPD, a zakupem mediów zajmuje się Mindshare.

  • 4
Startuje platforma komunikacyjna BP: „Jasne, że na BP!"

Startuje platforma komunikacyjna BP: „Jasne, że na BP!"

Startuje platforma komunikacyjna BP: „Jasne, że na BP!"
Startuje platforma komunikacyjna BP: „Jasne, że na BP!"
Startuje platforma komunikacyjna BP: „Jasne, że na BP!"

10 czerwca 2024

9 czerwca 2024