Nowa nostalgia – Kodak z nową strategią - Marketing przy Kawie
Nowa nostalgia – Kodak z nową strategią
  • 0
  • 1
2.01.2019

Nowa nostalgia – Kodak z nową strategią

Powstała pod koniec XIX w. firma Kodak ma nową strategię. Koncentruje się ona m.in. na wykorzystywaniu historycznych zasobów i zwróceniu się ku tzw. nowej nostalgii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55767 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

HiPhoto

6 lat temu

Koszulkę z pudełkiem Kodachrome 64 kupiłbym od razu!

2 stycznia 2019