Nowa marka - CTM Teleperformance
  • 0
  • 1
22.12.2004

Nowa marka – CTM Teleperformance

Spółka Centrum TeleMarketingowe CTM zmienia swoją markę, od nowego roku będzie to CTM Teleperformance Polska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54847 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 grudnia 2004

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.12.2004

Współpraca między "Marketingiem przy Kawie" a Krewniakami (EFHDK)

Europejska Fundacja Honorowego Dawcy Krwi podjęła współpracę z redakcją "Marketingu przy Kawie", co zaowocowało m.in. objęciem przez "MpK" patronatu medialnego nad akcją Krewniacy. W ramach tejże współpracy serwis "MpK" zadeklarował również pomoc Fundacji w zdobyciu środków na zakup ruchomej stacji krwiodawstwa, jaką jest specjalistyczny autobus wyposażony w aparaturę do poboru krwi. Pieniądze na ten cel Sponsor serwisu, firma szkoleniowa Informedia Polska / ECU Marketing będzie przekazywał Fundacji za każdego nowo pozyskanego subskrybenta.

20 grudnia 2004

19 grudnia 2004