Nowa kampania supermarketu online Foodini.pl
  • 0
  • 3
19.10.2011

Nowa kampania supermarketu online Foodini.pl

„…a po zakupy idę tak!” – kampania pod takim hasłem rozpoczęła się 16 października. Promowany jest w niej Foodini.pl – supermarket online stworzony specjalnie z myślą o kobietach. Kampania prowadzona jest na nośnikach reklamy zewnętrznej, w prasie, w Internecie oraz na ekranach CityInfo TV w warszawskim metrze. Celem kampanii jest zwiększenie znajomości marki wśród grupy docelowej oraz przedstawienie głównych korzyści dokonywania zakupów online.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54581 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 października 2011