Nowa kampania reklamowa „Metra”
  • 0
  • 1
16.10.2006

Nowa kampania reklamowa „Metra”

„METRO twoja bramka NEWS” to hasło nowej kampanii reklamowej „Metra” po zmianie makiety. Działania promocyjne mają na celu wzmocnienie wizerunku „Metra” jako dziennika informacyjnego, rozpoczną się 17 października i będą realizowane do końca listopada.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50688 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

16 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.10.2006

Szampańska noc z Moët & Chandon Rosé Impérial

Blisko 600 osób bawiło się równolegle w dwóch najpopularniejszych warszawskich klubach. W nocy z piątku na sobotę, w klubach Utopia i Cinnamon na imprezie „Double Bubble” pojawiło się wiele gwiazd, wśród nich aktorzy, przedstawiciele show biznesu, muzycy i wierni bywalcy obu klubów. Przy bąbelkach szampana Moët & Chandon Rosé Impérial bawili się: Rafał Mroczek, Michał Milowicz, Maria Wałęsa, Ola Kwaśniewska, Robert Kochanek, Rafał Maserak, Marek Włodarczyk, Wojtek Brzozowski, Aneta Piotrowska, Agata Passent, Wojtek Wieteska, Liroy, Skiba, Reni Jusis i wielu innych. Medialną atrakcją wieczoru stał się Rafał Mroczek, który kilka dni przed imprezą skręcił nogę i w piątek nie mógł już zatańczyć, ale pojawił się na imprezie.