Nowa kampania PLL LOT
  • 0
  • 1
29.10.2004

Nowa kampania PLL LOT

Agencja Gruppa66 Ogilvy przygotowała i realizuje kolejną kampanię reklamową dla Polskich Linii Lotniczych LOT. Celem kampanii jest poinformowanie pasażerów o możliwościach i sposobach kupienia tanich biletów, które stanowią część atrakcyjnej oferty PLL LOT.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 października 2004

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.10.2004

Morlinki rosną w siłę z Great Open House

Rozpoczęła się akcja degustacyjna realizowana przez agencję Great Open House dla firmy Morliny. Po raz kolejny jest to akcja związana z wprowadzeniem nowego produktu na rynek. Jest to nowy produkt w rodzinie Morlinki – parówki z indyka. Akcja potrwa do połowy listopada br. w wybranych sieciach hipermarketów na terenie całego kraju. To już kolejna akcja Great Open House dla firmy Morliny realizowana w ramach rocznego kontraktu na obsługę akcji degustacyjnych i eventowych w hipermarketach.