Nowa Kampania marki Reporter w „intensywnej” odsłonie
  • 0
  • 1
5.04.2007

Nowa Kampania marki Reporter w „intensywnej” odsłonie

„Intesity” – intensywność i energia to wartości, jakie prezentuje nowa kampania reklamowa marki odzieżowej Reporter. Działania te są częścią nowej strategii marketingowej opracowanej dla firmy na najbliższe lata, które mają przyczynić się do zwiększenia udziałów na rynkach polskich i Europy Środkowo-Wschodniej, gdzie firma sukcesywnie rozwija się od kilku lat.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 kwietnia 2007

4 kwietnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.04.2007

Agencja PAPRiKA w kwietniu zorganizuje 2 duże Kongresy

Agencja PAPRiKA wygrała przetarg i przygotowuje Kongres Sprzedaży Towarzystwa Ubezpieczeniowego Generali. Kongres odbędzie się w połowie kwietnia w Mikołajkach. Weźmie w nim udział ponad 500 osób. Agencja jest odpowiedzialna za scenariusz spotkania i jego pełną realizację od projektów graficznych, poprzez materiały filmowe, animacje, scenografię, nagłośnienie, oświetlenie, nowoczesne systemy projekcji, aż po reżyserię Kongresu.