0 1 10.11.2010Nowa kampania marki Osramkampanie reklamowe TweetFirma Osram rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową energooszczędnych świetlówek kompaktowych.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54719 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 10.11.2010Loteria Monopoly w McDonald's10 listopada we wszystkich restauracjach McDonald’s w Polsce startuje loteria promocyjna pod nazwą „Monopoly w McDonald’s 2010”. Każdy gość, który dokona zakupu określonych produktów będzie mógł wziąć udział w zabawie, w której do wygrania jest mnóstwo nagród, w tym samochody, wycieczki zagraniczne, nagrody pieniężne, bilety lotnicze, sprzęt elektroniczny.
1 1 0 0 0 10.11.2010Nowy spot marki Tyskie od dziś w telewizji (wideo)Nowy spot reklamowy Tyskiego pt. „Jeden łyk” odkrywa to, o czym czasami zapominamy pijąc piwo, a co definiuje doskonałość złocistego trunku. Aby się o tym przekonać wystarczy zaledwie jeden pełny łyk. Tylko jeden.
0 1 0 0 0 10.11.2010„Wirtu@lna kultura – prawne aspekty rozpowszechniania treści w cyberprzestrzeni”8 grudnia w Warszawie odbędzie się I Ogólnopolska Konferencja „Wirtu@lna kultura –prawne aspekty rozpowszechniania treści w cyberprzestrzeni”. Pretekstem do zorganizowania konferencji jest próba odpowiedzi na pytanie „Czy prawo autorskie zablokuje dostęp do kultury”. Wstęp do polskiego wydania najsłynniejszej książki Lawrence Lessiga zatytułowano: „Kultura chce być wolna”. Podczas Konferencji prawnicy i ludzie kultury poruszą najważniejsze zagadnienia z zakresu prawa autorskiego w kulturze oraz wiele innych zagadnień istotnych dla instytucji kultury.
0 1 0 0 0 10.11.2010Meble Jarocin w nowej odsłonieRozpoczął się rebranding marki Meble Jarocin, mebli hotelowych, gabinetowych i restauracyjnych, należącej do grupy Paged Meble. Zmiany dotyczą nie tylko logo i promocji, ale całej oferty produktowej.