Nowa kampania marki Osram
  • 0
  • 1
10.11.2010

Nowa kampania marki Osram

Firma Osram rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową energooszczędnych świetlówek kompaktowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 listopada 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.11.2010

„Wirtu@lna kultura – prawne aspekty rozpowszechniania treści w cyberprzestrzeni”

8 grudnia w Warszawie odbędzie się I Ogólnopolska Konferencja „Wirtu@lna kultura –prawne aspekty rozpowszechniania treści w cyberprzestrzeni”. Pretekstem do zorganizowania konferencji jest próba odpowiedzi na pytanie „Czy prawo autorskie zablokuje dostęp do kultury”. Wstęp do polskiego wydania najsłynniejszej książki Lawrence Lessiga zatytułowano: „Kultura chce być wolna”. Podczas Konferencji prawnicy i ludzie kultury poruszą najważniejsze zagadnienia z zakresu prawa autorskiego w kulturze oraz wiele innych zagadnień istotnych dla instytucji kultury.