Nowa kampania Coca-Cola dla polskich rodzin
  • 0
  • 1
26.01.2006

Nowa kampania Coca-Cola dla polskich rodzin

W połowie stycznia ruszyła nowa kampania firmy Coca-Cola Poland Services, dzięki której napój Coca-Cola ma częściej trafiać na rodzinne stoły w całej Polsce. Kampania została opracowana lokalnie, w oparciu o wyniki badań polskich konsumentów, dla których wspólne domowe posiłki pełnią ważną funkcję w życiu rodzinnym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

ksawery11@gmail.com

18 lat temu

Po co dopisujecie o Coli...

ten text na dole? Musicie? ciekawe.... watpie aby w celach informacyjnych....

Rozwiń komentarze

25 stycznia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 6
25.01.2006

MindChili: poznaj prawdę o Chucku Norrisie

"Nikt nie układa tekstów o Chucku Norrisie. One same sie układają ze strachu przed nim." Ten i setki innych, mniej lub bardziej absurdalnych faktów o znanym aktorze krążą od kilku tygodni w Internecie, robiąc ogromną furorę. Prawdziwe fakty można poznać pod adresem www.chucknorristruefacts.com. Serwis ten promuje autobiografię Chucka Norrisa "Against All Odds" i został opracowany przez polską agencję kreatywną MindChili.