Nowa kampania Ambi Pur z elementami experiential i viral marketingu (wideo)
  • 4
  • 1
28.09.2011

Nowa kampania Ambi Pur z elementami experiential i viral marketingu (wideo)

Kampania prezentuje nową linię odświeżaczy powietrza Ambi Pur Freshelle. W emitowanych spotach produkt zostaje poddany testowi na brzydkie zapachy. Realizacja spotów odbyła się w sierpniu 2011 r. w Łodzi. Do eksperymentu zaproszeni zostali przypadkowi przechodnie, którzy z zasłoniętymi oczami opisywali pomieszczenia, do których zostali zaprowadzeni.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 września 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.09.2011

Za tydzień Targi Event 2011

Niestandardowe atrakcje eventowe, najlepsze techniczne rozwiązania wykorzystywane przy organizacji koncertów czy konferencji, usługi z zakresu zabezpieczenia imprez, a także interesujące obiekty na każdy event zostaną zaprezentowane na rozpoczynających się 5 października III Targach Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011. Wydarzenie odbędzie się w dniach 5 i 6 października w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Do 3 października będzie aktywna rejestracja on-line na www.targievent.pl/rejestracja umożliwiająca bezpłatny wstęp na targi.