Nowa identyfikacja wizualna Krakowa - Marketing przy Kawie
Nowa identyfikacja wizualna Krakowa
  • 0
  • 2
12.04.2012

Nowa identyfikacja wizualna Krakowa

W marcu Kraków wprowadził znak graficzny KRK. Celem zmian jest stworzenie nowej marki, rozpoznawalnego przekazu, który będzie umożliwiał łatwą identyfikację wszystkich nośników komunikatów na temat miasta (materiały drukowane i wizualne).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55358 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 kwietnia 2012