Nowa identyfikacja wizualna kosmetyków Iwostin - Marketing przy Kawie
Nowa identyfikacja wizualna kosmetyków Iwostin
  • 0
  • 3
1.06.2012

Nowa identyfikacja wizualna kosmetyków Iwostin

Dermokosmetyki Iwostin mają nową identyfikację wizualną. Zmiana objęła m.in. opakowania, logotyp oraz hasło reklamowe. Jej celem jest odświeżenie wizerunku marki, zwiększenie czytelności opakowań, widoczności na aptecznej półce oraz uspójnienie wyglądu poszczególnych linii produktów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56080 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

1 czerwca 2012