Nowa identyfikacja wizualna Cityboard Media
  • 0
  • 3
20.11.2020

Nowa identyfikacja wizualna Cityboard Media

Firma Cityboard Media zmienia identyfikację wizualną. Od 16 listopada 2020 r. posługuje się nowym logotypem, który ma podkreślać jej tożsamość i nadawać nowego wymiaru. Zmiana związana jest z rozwojem firmy i jej wejściem w sektor reklamy internetowej.

Dział digitalowy rozwija się bardzo dynamicznie i postanowiliśmy w związku z tym zaakcentować zmianę w naszej tożsamości. Cityboard wywodzi się z reklamy outdoorowej (OOH). Natomiast widzimy, że klienci oczekują szerszego wachlarza usług, więc mamy dla nich digital, tak aby mogli wykorzystać synergię mediów. W tym sektorze widzimy przyszłość – mówi Marcin Stan, członek zarządu firmy.

Nowa identyfikacja wizualna ma być połączeniem tradycji i nowoczesności. Oko znane z poprzednich logotypów firmy zostało odświeżone. Sygnet przesunięto z prawej na lewą stronę znaku graficznego. Font użyty w logotypie to Montserrat.

Sygnety zawierające wiele drobnych elementów są słabo czytelne w social media. Postanowiliśmy nasz sygnet oczyścić i nadać mu prosty, ale sugestywny kształt oka, w którym mamy literę „C”, a także źrenicę. Łączymy zatem digitalową nowoczesność z outdoorowymi korzeniami – wyjaśnia Marcin Stan.

Z podstawowego logotypu znika słowo „media”. Będzie ono zastępowane różnymi wariantami rozszerzenia: OOH, digital czy instytut.

Firma oczywiście formalnie nie zmienia swojej nazwy (Cityboard Media), ale w komunikacji branżowej i tak jesteśmy określani mianem Cityboardu, więc postanowiliśmy zbudować logotyp skupiony wokół najważniejszego dla nas słowa i rozszerzać go o kolejne warianty. Chcemy też wyraźnie oddzielać nasze pola aktywności, aby dla klientów było jasne, czym się zajmujemy – dodaje Marcin Stan.

Swoją wersję logo otrzyma też Cityboard Instytut, czyli jednostka organizująca seminaria i szkolenia z zakresu marketingu i reklamy.

Podstawowym kolorem użytym w logo jest czerń, a rozszerzenia, takie jak OOH czy digital mają barwę błękitną i czerwoną. To ukłon w stronę poprzedniego znaku, gdzie „cityboard” był błękitny, a „media” czerwony. Kolory mają symbolizować outdoor (błękit) i Internet (czerwień). Elementem uzupełniającym identyfikację jest gradient, który pokazuje synergię mediów. Będzie on stosowany jako element uzupełnienia komunikacji, a także w avatarach mediów społecznościowych.

To druga zmiana identyfikacji wizualnej firmy. Pierwszy logotyp obowiązywał w latach 1996–2001, drugi funkcjonował od 2001 do 2020 r.

  • 3
Cityboard Media

Cityboard Media zmienia logo

20 listopada 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
20.11.2020

1/3 Polaków planuje zakupy podczas Black Friday – raport „Polacy i Black Friday” ExpertSendera

Tegoroczny Black Friday przypada 27 listopada, co oznacza, że odbędzie się online. Wszystko to przez pandemię koronawirusa i wprowadzone ograniczenia. ExpertSender sprawdził, co Polacy sądzą o tym święcie zakupowym i czy planują w tym roku zakupy. Według raportu 61 proc. osób choć raz w życiu skorzystało z ofert dostępnych tego dnia. 1/3 ankietowanych stwierdziła, że robi to zwykle online. W tym roku 23 proc. badanych twierdzi, że nie zrobi zakupów, a 46 proc. jeszcze nie wie.