Nowa identyfikacja wizualna Cityboard Media
  • 0
  • 3
20.11.2020

Nowa identyfikacja wizualna Cityboard Media

Firma Cityboard Media zmienia identyfikację wizualną. Od 16 listopada 2020 r. posługuje się nowym logotypem, który ma podkreślać jej tożsamość i nadawać nowego wymiaru. Zmiana związana jest z rozwojem firmy i jej wejściem w sektor reklamy internetowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 listopada 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
20.11.2020

1/3 Polaków planuje zakupy podczas Black Friday – raport „Polacy i Black Friday” ExpertSendera

Tegoroczny Black Friday przypada 27 listopada, co oznacza, że odbędzie się online. Wszystko to przez pandemię koronawirusa i wprowadzone ograniczenia. ExpertSender sprawdził, co Polacy sądzą o tym święcie zakupowym i czy planują w tym roku zakupy. Według raportu 61 proc. osób choć raz w życiu skorzystało z ofert dostępnych tego dnia. 1/3 ankietowanych stwierdziła, że robi to zwykle online. W tym roku 23 proc. badanych twierdzi, że nie zrobi zakupów, a 46 proc. jeszcze nie wie.