Nowa globalna kampania sieci hoteli Marriott
  • 1
  • 4
29.06.2021

Nowa globalna kampania sieci hoteli Marriott

Nowa kampania reklamowa Marriotta „Power of Travel” przypomina o znaczeniu podróży, które niemal zniknęły w czasie pandemii. Pokazuje je jako element duchowości i poprawy kondycji całego społeczeństwa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52861 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 czerwca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.06.2021

Polacy w social media 2021. Analiza SentiOne

Ze wszystkich serwisów społecznościowych Polacy najbardziej lubią Facebooka – wynika z analizy SentiOne. Szukają na nim wsparcia, promują zbiórki charytatywne. Drugi co do popularności jest Twitter, na którym większość dyskusji ma charakter narodowy, a słowo „polski” jest odmieniane przez wszystkie przypadki. Na Instagramie rozmawiamy głównie o pięknie i ciałopozytywności, a LinkedIn jest zdominowany przez mężczyzn.