Nowa definicja marketingu (BtoB)
  • 0
  • 1
15.01.2008

Nowa definicja marketingu (BtoB)

K. Maddox, American Marketing Association releases new definition of marketing, "BtoB", 14.01.2008

Uwaga, uwaga! Rozszerzono znaczenie pojęcia "marketing" i uznano je za obowiązujące we wszystkich amerykańskich książkach i uniwersytetach.
Polska wersja robocza brzmi tak: "Marketing to zespół przyjmowanych założeń, podejmowanych działań i procesów wykorzystywanych w celu tworzenia, dostarczania, wymiany oraz komunikacji na temat ofert posiadających wartość dla nabywców, klientów, partnerów lub społeczeństwa jako całości".

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 stycznia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.01.2008

Gdzie się podziała nasza hojność?

W 2007 roku 28,5%, dorosłych Polaków przekazało pieniądze lub dary rzeczowe na rzecz organizacji pozarządowych, ruchów społecznych lub religijnych. Oznacza to spadek (o 3 punkty procentowe) w stosunku do 2006 roku, kiedy finansowe lub rzeczowe wsparcie dla organizacji i ruchów społecznych zadeklarowało 31,5% Polaków. Jeszcze wyraźniej spadek ten widać, jeśli dane z 2007 roku porównamy z wynikami badania z roku 2005 – wtedy to 41,8% dorosłych Polaków przekazało datki na rzecz organizacji pozarządowych.