2 1 10.07.2012Nowa butelka wódki Wyborowej (wideo)design TweetPernod-Ricard, właściciel marki Wyborowa, wprowadził do sprzedaży nową butelkę tej wódki.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54844 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 10.07.2012Pierwszy etap międzynarodowego konkursu o targach rozstrzygniętySą już znane wyniki I etapu konkursu dla studentów „Wizja targów do roku 2020”, organizowanego wspólnie przez Polską Izbę Przemysłu Targowego i Centrex – Międzynarodowy Związek Statystyk Targowych. Studenci polskich uczelni wyższych mogli nadsyłać prace od października 2011 roku do 2 maja. Oficjalne ogłoszenie laureatów nastąpiło 6 lipca w Warszawie.
0 1 0 0 0 10.07.2012Western Union oficjalnym sponsorem Ligi Europejskiej UEFAFirma Western Union została nowym globalnym partnerem i oficjalnym sponsorem Ligi Europejskiej UEFA. Współpraca pomiędzy Western Union a UEFA wchodzi w życie od zaraz i trwać będzie nieprzetrwanie aż do końca rozgrywek Ligi Europejskiej UEFA w 2015 roku.
0 1 0 0 0 10.07.2012Plakaty i ulotki wspierają akcję „Tu mieszkam, tu kupuję”Ponad 140 000 pakietów materiałów, promujących zakupy „tuż za rogiem”, trafi do właścicieli sklepów osiedlowych w całej Polsce. To kolejne działania realizowane w ramach III edycji kampanii „Tu mieszkam, tu kupuję”, której inicjatorem jest Makro Cash & Carry.
0 1 0 0 0 10.07.2012Kampania reklamowa nowego produktu Lipton Ice TeaMarka Lipton Ice Tea rozpoczęła dwumiesięczną wakacyjną kampanię mrożonej herbaty Green Lemon, prowadzoną pod hasłem „Lekka z natury”. Kampania obejmie m.in. działania w prasie i akcje samplingowe, jednak będzie prowadzona głównie w Internecie. Akcja reklamowa potrwa do końca sierpnia.