Nowa agencja w Grupie K2. Zastępuje agencję K2 Media
  • 0
  • 2
12.03.2019

Nowa agencja w Grupie K2. Zastępuje agencję K2 Media

12 marca działalność rozpoczęła K2 Precise. Firma stawia na rozwój marketingu precyzyjnego, którego głównym celem jest optymalizacja sprzedaży po stronie klientów. Centralną rolę odgrywają w nim kampanie programatyczne, analityka oraz business intelligence.

Specjaliści z K2 Precise optymalizują ruch na stronach klientów oraz łączą wiedzę o zachowaniach konsumentów pochodzącą np. z serwisów WWW, CRM-ów czy kampanii online. Wnioski z analiz danych z różnych źródeł pozwalają na zaplanowanie działań mediowych szytych na miarę, uwzględniających specyfikę różnych segmentów konsumenckich.

Takie podejście ma podnosić innowacyjność innych usług firmy, np. performance marketingu czy projektów telewizyjnych i multiscreen. Daje ono nowe możliwości nie tylko w obszarze buyingu, ale również analizy i wykorzystywania danych. Firma doradza, jak wykorzystać wpływ mediów tradycyjnych na ruch online, a także jak poprzez działania w Internecie wpływać na sprzedaż w tradycyjnych sklepach.

Domeną firmy jest Internet. K2 Precise realizuje również projekty i kampanie telewizyjne oraz inwestuje w rozwój tego obszaru. Telewizja – zdaniem specjalistów K2 Precise – wymaga nowego podejścia, ponieważ stosowane od lat ilościowe modele zakupu reklam przestały się sprawdzać, a część pożądanej widowni już dawno odpłynęła do Internetu.

W naszej pracy wierzymy, że dane same w sobie są niczym. Potrzebne są moce obliczeniowe, odpowiednie narzędzia do ich przetwarzania i wizualizacji, ludzie, którzy potrafią je analizować. Potrzebny jest również przemyślany proces pracy, pozwalający pracownikom agencji realnie wykorzystywać te kompetencje na co dzień – mówi Katarzyna Wiśniewska, dyrektor zarządzająca firmy.

Wiedza i kompetencje technologiczne w Grupie K2 umożliwiły rozwój własnych zaawansowanych narzędzi, takich jak platforma do zarządzania danymi czy modelowanie atrybucyjne.

K2 Precise ściśle współpracuje ze spółkami z grupy K2:

  • Oktawave, działającą na rynku usług hostingu oraz przetwarzania danych w chmurze,
  • agencją K2, która ma kompetencje kreatywne i doświadczenie w tworzeniu cyfrowych produktów,
  • K2Bots.AI, która rozwija chatboty wykorzystujące sztuczną inteligencję.

Nowa marka zastępuje agencję K2 Media i kontynuuje współpracę ze wszystkimi jej dotychczasowymi klientami. Na czele K2 Precise stoją doświadczeni managerowie z branży: Rafał Ciszewski (CEO) i Katarzyna Wiśniewska (managing director), którzy do tej pory odpowiadali za rozwój K2 Media.

Do firmy wróciła Maja Biniewicz, obejmując stanowisko chief business officer. Wraz z Maciejem Godlewskim (chief growth officerem) dołącza do ścisłego zarządu operacyjnego.

K2 Precise świadczy usługi dla takich marek jak Danone, Nutricia, Carrefour, Eset czy Pracuj.pl. Obroty firmy wyniosły w ubiegłym roku blisko 47 mln zł. Zespół liczy 70 osób.

  • 2

12 marca 2019

11 marca 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
11.03.2019

Rekordowa Strefa Studenta w konkursie organizowanym w ramach targów Packaging Innovations

Strefa Studenta to konkurs dla młodych i kreatywnych projektantów opakowań. Każdego roku najlepsi studenci stają w szranki, by zaskoczyć jury pomysłem, funkcjonalnością czy szatą graficzną. Rok 2019 przyniósł wiele zmian. Jedną z najważniejszych jest podzielenie prac na trzy kategorie: Szata graficzna, Wrażenie oraz Funkcjonalność i forma. Konkurs zyskał na różnorodności. Zgłoszeń jest więcej, a poziom zdecydowanie wzrósł.