- 0
- 1
Novo Nordisk przedłuża współpracę z Ahava PR przy kampanii o otyłości
Producent popularnych leków Novo Nordisk po raz trzeci wybrał agencję Ahava PR do obsługi działań komunikacyjnych w ramach kampanii „Porozmawiajmy szczerze o otyłości”.
Jak podaje Ahava PR, decyzja o zaangażowaniu jej w prace nad 6. edycją kampanii była podyktowana:
- wysokim poziomem zrozumienia specyfiki projektu i branży,
- wypracowaniem innowacyjnego, empatycznego sposobu mówienia o chorobie otyłościowej w przestrzeni publicznej, który z sukcesem zrealizował założenia edukacyjne kampanii.
– Prowadzenie działań PR dla kampanii „Porozmawiajmy szczerze o otyłości” to dla nas wyjątkowe wyzwanie i ogromna odpowiedzialność. Przejęcie projektu, który odgrywa tak istotną rolę w edukacji społecznej, było krokiem wymagającym dokładnego zrozumienia specyfiki kampanii i jej celów. Cieszymy się, że klient już kolejny rok powierza nam to zadanie, co jest dla nas dowodem zaufania oraz uznania dla naszego indywidualnego podejścia. W 6. edycji kampanii skupiamy się na jeszcze szerszym wykorzystaniu kreatywnych narzędzi i innowacyjnych rozwiązań, które pozwolą skuteczniej docierać do odbiorców – mówi Agnieszka Oleszczyk, CEO Ahava PR.
Agencja Ahava PR będzie odpowiadała za:
- realizację strategii komunikacyjnej i medialnej kampanii,
- tworzenie treści edukacyjnych,
- angażowanie w działania ambasadorów, key opinion leaderów, pacjentów, partnerów projektu,
- nawiązanie i koordynację współprac influencerskich,
- organizację eventów w ramach kampanii.
- 1