Novo Nordisk i Ahava PR w 6. edycji kampanii o otyłości - Marketing przy Kawie
Novo Nordisk przedłuża współpracę z Ahava PR przy kampanii o otyłości
  • 0
  • 1
20.01.2025

Novo Nordisk przedłuża współpracę z Ahava PR przy kampanii o otyłości

Producent popularnych leków Novo Nordisk po raz trzeci wybrał agencję Ahava PR do obsługi działań komunikacyjnych w ramach kampanii „Porozmawiajmy szczerze o otyłości”.

Jak podaje Ahava PR, decyzja o zaangażowaniu jej w prace nad 6. edycją kampanii była podyktowana:

  • wysokim poziomem zrozumienia specyfiki projektu i branży,
  • wypracowaniem innowacyjnego, empatycznego sposobu mówienia o chorobie otyłościowej w przestrzeni publicznej, który z sukcesem zrealizował założenia edukacyjne kampanii.

– Prowadzenie działań PR dla kampanii „Porozmawiajmy szczerze o otyłości” to dla nas wyjątkowe wyzwanie i ogromna odpowiedzialność. Przejęcie projektu, który odgrywa tak istotną rolę w edukacji społecznej, było krokiem wymagającym dokładnego zrozumienia specyfiki kampanii i jej celów. Cieszymy się, że klient już kolejny rok powierza nam to zadanie, co jest dla nas dowodem zaufania oraz uznania dla naszego indywidualnego podejścia. W 6. edycji kampanii skupiamy się na jeszcze szerszym wykorzystaniu kreatywnych narzędzi i innowacyjnych rozwiązań, które pozwolą skuteczniej docierać do odbiorców – mówi Agnieszka Oleszczyk, CEO Ahava PR.

Agencja Ahava PR będzie odpowiadała za:

  • realizację strategii komunikacyjnej i medialnej kampanii,
  • tworzenie treści edukacyjnych,
  • angażowanie w działania ambasadorów, key opinion leaderów, pacjentów, partnerów projektu,
  • nawiązanie i koordynację współprac influencerskich,
  • organizację eventów w ramach kampanii.
  • 1
Strona kampanii o otyłości

Strona kampanii o otyłości

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 stycznia 2025