Nova Group dla Millano
  • 0
  • 1
26.03.2008

Nova Group dla Millano

Nova Group kontynuuje współpracę z producentem czekoladek firmą Millano. Działania prowadzone są dla marki Baron. Agencja przygotowała kreację opakowań sezonowych na Walentynki i Komunię Św. 2008.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 marca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.03.2008

Generali wspiera kampanię społeczną na rzecz transplantacji

Grupa Generali - jako jeden z kilku partnerów - włączyła się do wsparcia akcji społecznej „Łańcuch Krewniaków - Moja Karta Oświadczenia Woli”, promującej ideę transplantacji, przy wykorzystaniu idei Honorowego Krwiodawstwa. Celem kampanii, organizowanej przez Europejską Fundację Honorowego Dawcy Krwi - Krewniacy, jest zwiększenie społecznej świadomości dotyczącej transplantacji, przywrócenie zaufania społecznego do transplantologii oraz rozpowszechnianie kart „Oświadczenia woli”.