Nośniki reklamowe w warszawskim metrze obsługuje Ströer
  • 0
  • 0
10.01.2017

Nośniki reklamowe w warszawskim metrze obsługuje Ströer

Grupa Ströer została dysponentem tablic reklamowych systemu Esir wykorzystującego ekrany LCD, a także reklam napodłogowych i naklejek na szybach w wagonach warszawskiego metra. Firma wygrała przetarg, pokonując AMS.

Podpisana umowa ma umożliwić zaoferowanie klientom firmy w najbliższych miesiącach blisko 4 tys. tablic reklamowych w wagonach oraz 2 tys. ekranów LCD, jak również nowatorskich rozwiązań ambientowych.

Od 2001 r. Grupa Ströer jest operatorem nośników na peronach i w przejściach warszawskiego metra.

Połączony potencjał nośników na peronach oraz w wagonach przełoży się na zmiany w modelu sprzedaży. Zamierzamy stworzyć produkty reklamowe towarzyszące pasażerom metra począwszy od wejścia na teren stacji, czekania na peronie, poprzez podróż, aż po wyjście ze stacji. Metro stanowi kręgosłup komunikacji publicznej w Warszawie, a co za tym idzie, stanowi kręgosłup kampanii OOH w stolicy. Biorąc pod uwagę potencjał metra, możemy śmiało powiedzieć, że podobnie jak w innych stolicach, nie ma efektywnej kampanii OOH w Warszawie bez metra – komentuje Andrzej Magdziak, CEO Grupy Ströer w Polsce.

Ströer wygrał przetarg, pokonując AMS, który przez ostatnie lata dysponował wyżej wymienionymi powierzchniami.

10 stycznia 2017

Reklama
Reklama