Nośniki OOH jako latarnie we francuskiej kampanii HandsAway
  • 1
  • 1
20.07.2021

Nośniki OOH jako latarnie we francuskiej kampanii HandsAway

Francuska organizacja non profit HandsAway zainicjowała kampanię „Fearless Night”, która ma zwiększyć poczucie bezpieczeństwa kobiet i przedstawicieli mniejszości seksualnych w czasie nocnych wypraw po mieście. Wykorzystała w tym celu reklamowe nośniki zewnętrzne.

W ramach kampanii wykorzystano funkcjonujące już w Paryżu podświetlane nośniki OOH jako latarnie. Między godziną 21:00 a 7:00 wyświetlają one białe ekrany z jasnością zwiększoną o 20%. Pozwala to oświetlić najciemniejsze i najbardziej przerażające zakątki stolicy Francji.

Według badania ONDRP z 2018 r., przywołanego przez HandsAway, 26% kobiet i przedstawicieli mniejszości seksualnych odmawia samotnego wyjścia w nocy w obawie o swoje bezpieczeństwo. Akcja „Fearless Night” ma uwypuklić ten problem i umożliwić takim osobom odzyskanie przestrzeni publicznej. HandsAway jest organizacją non profit, która walczy z seksizmem i przemocą seksualną.

Kampanię dla organizacji przygotowała agencja TBWA\Paris.

Źródło: www.shots.net

  • 1
nośniki OOH jako latarnie

Nośniki OOH doświetlają paryskie ulice nocą

20 lipca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.07.2021

New Balance rozszerza współpracę z Insightland

Producent obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych New Balance rozszerza współpracę z agencją SEO Insightland. Firmy działają wspólnie od czerwca 2019 r. Do tej pory agencja prowadziła działania w zakresie rozwoju treści na stronie i optymalizacji technicznej polskiego serwisu marki. Wdrażała ponadto kampanie link building. W czerwcu 2021 r. umowa została rozszerzona o 3 kolejne rynki: Czechy, Słowację i Węgry.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.07.2021

Niedobór talentów największy od 15 lat. 81% polskich pracodawców ma trudności ze znalezieniem nowych pracowników – pokazuje badanie ManpowerGroup

Ośmiu na dziesięciu pracodawców w Polsce twierdzi, że znalezienie pracowników z odpowiednimi kwalifikacjami jest dla nich wyzwaniem. W 2019 r. o tym problemie mówiło 70% organizacji, natomiast w 2018 odsetek wynosił 51%. Zgodnie z analizą ManpowerGroup najtrudniejsi do pozyskania są obecnie kandydaci z obszaru logistyki, produkcji przemysłowej oraz IT. Na rynku brakuje także pracowników administracji i obsługi biura oraz osób zajmujących się obsługą klienta.

19 lipca 2021