Nośniki OOH jako latarnie we francuskiej kampanii HandsAway - Marketing przy Kawie
Nośniki OOH jako latarnie we francuskiej kampanii HandsAway
  • 1
  • 1
20.07.2021

Nośniki OOH jako latarnie we francuskiej kampanii HandsAway

Francuska organizacja non profit HandsAway zainicjowała kampanię „Fearless Night”, która ma zwiększyć poczucie bezpieczeństwa kobiet i przedstawicieli mniejszości seksualnych w czasie nocnych wypraw po mieście. Wykorzystała w tym celu reklamowe nośniki zewnętrzne.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55939 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 lipca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
20.07.2021

Niedobór talentów największy od 15 lat. 81% polskich pracodawców ma trudności ze znalezieniem nowych pracowników – pokazuje badanie ManpowerGroup

Ośmiu na dziesięciu pracodawców w Polsce twierdzi, że znalezienie pracowników z odpowiednimi kwalifikacjami jest dla nich wyzwaniem. W 2019 r. o tym problemie mówiło 70% organizacji, natomiast w 2018 odsetek wynosił 51%. Zgodnie z analizą ManpowerGroup najtrudniejsi do pozyskania są obecnie kandydaci z obszaru logistyki, produkcji przemysłowej oraz IT. Na rynku brakuje także pracowników administracji i obsługi biura oraz osób zajmujących się obsługą klienta.

19 lipca 2021