Nośniki ambient w obiektach sportowych zauważalne i skuteczne
  • 0
  • 1
23.03.2007

Nośniki ambient w obiektach sportowych zauważalne i skuteczne

Z badania przeprowadzonego przez Mediacom dla klienta Danone wynika, iż wśród kobiet odwiedzających baseny i kluby fitness wzrosła spontaniczna znajomość reklamowanej tam marki Danio Lekki. Nośniki w kanale Sport ARBOmedia, będące źródłem kontaktu z reklamą, zapamiętane zostały przez adresatki kampanii w równym stopniu, co reklama prasowa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.03.2007

Bank BPH nagrodzony za TCRM

Bank BPH kolejny raz został nagrodzony w prestiżowym konkursie Gazety Bankowej "Lider Informatyki Instytucji Finansowych 2006" w kategorii Systemy Back Office. Bank otrzymał nagrodę za TCRM - system do zarządzania kampaniami marketingowymi. Dzięki niemu w ubiegłym roku Bank BPH 5-krotnie zwiększył liczbę kontaktów z Klientami - do  prawie 450 tys. Przyczyniło się to do wzrostu sprzedaży, zwłaszcza produktów kredytowych i  inwestycyjnych.