„To nonsens, że tylko nowi klienci otrzymują lepsze oferty” – startuje ogólnopolska kampania reklamowa T‑Mobile
  • 2
  • 0
2.04.2019

„To nonsens, że tylko nowi klienci otrzymują lepsze oferty” – startuje ogólnopolska kampania reklamowa T‑Mobile

2 kwietnia T‑Mobile rozpoczął kampanię reklamową w myśl nowej strategii komunikacyjnej, wykorzystującej hasło „Bez nonsensów”. W pierwszej odsłonie operator podkreśli, że jego stali klienci mogą liczyć na co najmniej tak samo dobre warunki, jak nowi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47339 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Kris

8 miesięcy temu

"Przełom" - członek zarządu firmy z branży telefonii komórkowej stwierdził, że po 22 latach złego traktowania starych klientów trzeba traktować ich lepiej :-).
Ja korzystam od lat z ofert prepaid ponieważ po wejściu na rynek Heyah i obniżce (to na pewno nie było w planach Ery i Heyah) cen na usługi prepaid na polskim rynku, oferty na same usługi prepaid (bez telefonu) są jakimś dziwnym trafem zawsze tańsze niż oferty na abonament (nawet uwzględniając 3-6 mcy "za darmo").
Być może za jakiś czas nastąpi kolejny "przełom" i klienci abonamentowi korzystający z usług na terenie Polski i nie zużywający całego pakietu internetowego będą mieli opłaty podobnie niskie do klientów prepaid.

2 kwietnia 2019