Nominacje do Effie Awards 2020
AdvertisementAdvertisement
  • 0
  • 1
29.09.2020

Nominacje do Effie Awards 2020

Jury 21. edycji Effie Awards 2020 przyznało 87 nominacji. Spośród agencji mediowych najwięcej nominacji otrzymał Wavemaker (13), spośród agencji Isobar (7), a wśród reklamodawców – McDonald’s (5).

Prawie 150 ekspertów zasiadających w 9 grupach jurorskich wybrało te kampanie i rozwiązania marketingowe, które zasługują na nominację do nagrody Effie Awards 2020. Jury pod przewodnictwem Tomasza Suchańskiego, prezesa zarządu i dyrektora generalnego Żabka Polska oceniło zgłoszenia w 24 kategoriach.

Wśród agencji reklamowych najwięcej nominacji otrzymały: Isobar (7), DDB Warszawa i McCann Worldgroup (po 6) oraz Gong i Publicis (po 5).

13 nominacji zdobyła agencja mediowa Wavemaker, OMD i Starcom po 8 i Spark Foundry – 7. Najwięcej nominacji spośród reklamodawców otrzymali: McDonald’s (5), Ikea, ING Bank Śląski oraz Philips (po 4) i Maspex, Nestlé i Škoda (po 3).

Wśród tegorocznych nominowanych jest wielu debiutantów. Po raz pierwszy w historii konkursu Effie Poland znalazły się takie firmy, jak Aldi, Decathlon, Fundacja Podzielmy się, Innogy, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Nesperta (Semilac), Porsche, Provident, Rankomat, Recordati, Storytel, Vitkac i Wonga.

Największą popularnością cieszyła się nowa kategoria React & Sustain. Kategoria została stworzona z myślą o działaniach, których celem była obrona pozycji biznesowej lub reakcja na nieoczekiwane okoliczności biznesowe lub pozabiznesowe.

Nagrodzonych poznamy 16 listopada podczas gali. Ze szczegółami można zapoznać się na stronie www.awards.effie.pl.

  • 1
Effie Awards 2020

Laureatów Effie Awards 2020 poznamy 16 listopada

29 września 2020

28 września 2020