Nokaut.pl – beta-test zakończony sukcesem
  • 0
  • 1
2.11.2006

Nokaut.pl – beta-test zakończony sukcesem

Po zakończeniu fazy beta, podczas której platforma porównywania cen Nokaut.pl została wzbogacona o nowe możliwości i branże, nadszedł czas na uruchomienie wersji oficjalnej serwisu. Platformy porównywania cen sprawdzają się na całym świecie jako efektywne i popularne narzędzie dla użytkowników poszukujących informacji o produktach i ich cenach oraz dla sklepów internetowych, którym zależy na zdobywaniu nowych klientów. Już w fazie beta spółka Nokaut pozyskała nowego inwestora.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50853 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

2 listopada 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.11.2006

Zgodnie z przewidywaniami rynek reklamowy wyhamował w III kwartale br., wynika z najnowszego raportu Starlinka

Dom mediowy Starlink opublikował kolejny cykliczny raport dotyczący estymowanej wartości netto rynku reklamowego w Polsce. Najnowsza analiza Starlinka dotyczy podsumowania wydatków reklamowych po III kwartałach br. Starlink szacuje, że reklamodawcy wydali w tym czasie w mediach 3 mld 838 mln zł, co oznacza 10,4 proc. dynamikę rynku w stosunku do analogicznego okresu 2005 r.