Ninja w wizerunkowej reklamie Alior Sync (wideo)
  • 1
  • 1
15.06.2012

Ninja w wizerunkowej reklamie Alior Sync (wideo)

Spot przekonuje widza, że wirtualny bank Alior Sync znacznie upraszcza życie klientów oraz szybko dostosowuje się do zmieniającej się sytuacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53497 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

blk

11 lat temu

ju hu ale super

no to jest news dnia!...
byle więcej...

15 czerwca 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
15.06.2012 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Nie kończ na przystawce. Apetyt na wiedzę wzrasta

Teoretycznie nowoczesnego człowieka cechuje pęd ku samorealizacji. Jednym z jej elementów jest niewątpliwie wiedza, trzeba więc ją zdobywać. Nowoczesny człowiek, który chce odpowiadać na potrzeby rynku, ale i własnej natury, nie pozwala nigdy zastygnąć swoim kwalifikacjom, doświadczeniu, karierze zawodowej. Wiedza z różnych dziedzin przyciąga go jak magnes, formuje go na nowo, czyni atrakcyjnym na rynku pracy i konkurencyjnym wobec współzawodników.