- 2
- 2
„Ninja the Holidays” – David Beckham w pierwszej globalnej kampanii marki Ninja
Piłkarz David Beckham został ambasadorem marki urządzeń kuchennych Ninja. W globalnej kampanii pokazuje, jak urządzenia Ninja mogą ułatwić życie w okresie świątecznym.
Humorystyczna kreacja pokazuje Davida Beckhama przyjeżdżającego do domu na motocyklu z choinką w przyczepie. Wtedy uświadamia sobie, ile pracy musi wykonać przed przybyciem gości.
Kampania jest realizowana na całym świecie. Rozpoczęła się od pierwszej reklamy telewizyjnej w USA w piątek 1 listopada. Spot był emitowany przez różnych partnerów streamingowych.
W listopadzie spoty telewizyjne są emitowane również w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, krajach nordyckich, na Bliskim Wschodzie i w krajach Beneluksu. Pojawią się także na nośnikach zewnętrznych, w tym na billboardach na Times Square w Nowym Jorku, w centrum Los Angeles i Miami oraz na Piccadilly Lights w Londynie, a także w mediach społecznościowych i innych kanałach cyfrowych.
Kampania obejmuje telewizję, media cyfrowe, billboardy w głównych miastach oraz inne nośniki komunikacji.
- 2