„Ż jak nigdy dotąd” – kampania Żywca 0,0%
  • 1
  • 5
12.06.2019

„Ż jak nigdy dotąd” – kampania Żywca 0,0%

Marka Żywiec rozpoczęła kampanię „Ż jak nigdy dotąd”. Promuje w niej trzy warianty piwa 0,0%.

Popularność piw bezalkoholowych oraz piwnych specjalności wciąż rośnie. W odpowiedzi na potrzeby konsumentów marka wprowadziła do sprzedaży dwa nowe bezalkoholowe warianty – Białe 0,0% i Sesyjne IPA 0,0%. Dołączyły one do bezalkoholowego lagera Żywiec 0,0%.

Kampania promuje całe portfolio bezalkoholowych piw. W spotach zobaczyć można sceny, w których bohaterowie reinterpretują różne aktywności, co pozwala im cieszyć się życiem „jak nigdy dotąd”.

Reklamy można oglądać od 10 czerwca w telewizyjnych stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Zaplanowano również działania w serwisach VoD, mediach społecznościowych oraz na nośnikach OOH.

  • Kreacja, Internet, social media: 2012 Agency
  • Reżyseria: Tadeusz Śliwa
  • Produkcja: Opus Film
  • Postprodukcja: Televisor (obraz), Ztudio & Burza (dźwięk)
  • Zakup i planowanie mediów: Starcom
  • Aktywności PR: Hope
  • 5

12 czerwca 2019

11 czerwca 2019