1 5 12.06.2019„Ż jak nigdy dotąd” – kampania Żywca 0,0%kampanie reklamowe TweetMarka Żywiec rozpoczęła kampanię „Ż jak nigdy dotąd”. Promuje w niej trzy warianty piwa 0,0%.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54814 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 2 0 0 0 12.06.2019L’Oréal wprowadza do Polski sensor mierzący poziom promieniowania UVFirma L’Oréal wprowadziła na polski rynek My Skin Track UV. To spersonalizowany sensor, który w połączeniu z aplikacją mierzy poziom promieniowania UV, zanieczyszczenie i wilgotność powietrza oraz stężenie pyłków. Ma to pozwolić użytkownikom na zadbanie o skórę i ochronę jej przed działaniem szkodliwych czynników zewnętrznych.
1 0 0 0 0 12.06.2019Homofobiczne cytaty z prawicowych mediów w spocie promującym zbiórkę na Poznań Pride WeekDziałająca na terenie Wielkopolski organizacja LGBT+ Grupa Stonewall rozpoczęła akcję crowdfundingową. Zbiera środki na organizację Poznań Pride Week 2019. Zbiórkę promuje filmem parodiującym „Wiadomości” TVP i prawicowe portale informacyjne.
0 0 0 0 0 11.06.201918 czerwca Digital Day – bezpłatne wydarzenie w Warszawie18 czerwca w Pałacu Kultury i Nauki odbędzie się Digital Day. Spotkanie przeznaczone jest dla studentów, stażystów i wszystkich, którzy myślą o karierze w marketingu.
0 0 0 0 0 11.06.2019Pasta do zębów z aktywnym węglem to „chwyt marketingowy” – opinia z brytyjskiego czasopisma dla dentystówCoraz popularniejsze ostatnio pasty i proszki z aktywnym węglem, które mają wybielać zęby, to „chwyt marketingowy”. Taka opinia pojawiła się w „British Dental Journal”. Co więcej, ich stosowanie może zwiększać ryzyko wystąpienia próchnicy i przebarwień – twierdzą autorzy artykułu.