Nieznaczny spadek optymizmu polskich konsumentów
  • 0
  • 2
7.05.2012

Nieznaczny spadek optymizmu polskich konsumentów

Zaobserwowany w poprzednim miesiącu wzrost został, przynajmniej chwilowo, zahamowany. W marcu mierzony przez Ipsos Wskaźnik Optymizmu Konsumentów wreszcie ruszył do góry (po kilkumiesięcznych spadkach), osiągając poziom 77 pkt. Obecny Wskaźnik Optymizmu uplasował się na poziomie 75 punktów – zbliżoną wartość miał w grudniu ubiegłego roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 maja 2012