Nietypowa kampania rekrutacyjna do FreszConnect
  • 0
  • 1
20.11.2006

Nietypowa kampania rekrutacyjna do FreszConnect

Agencja Freszlab specjalizująca się w marketingu młodzieżowym realizuje akcję rekrutacyjną dla młodych ludzi, chcących dołączyć do teamu FreszConnect. Wykorzystuje w tym celu elementy sztuki ulicy, czyli street artu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 listopada 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.11.2006

Według Ad.Media Raportu za III kwartał 2006, w latach 2007-2008 rynek reklamy w Polsce wzrośnie o 8,5–9,5%

Według prognoz analityków CR Media Consulting S.A. opisanych w Ad.Media Raporcie za III kwartał 2006r., przychody reklamowe w ujęciu netto, w latach 2007 – 2008 wzrosną o 8,5 – 9,5% stosunku do roku 2006. W najbliższych dwóch latach zdecydowanie wzrośnie udział Internetu w wydatkach reklamowych, kosztem telewizji oraz prasy. Internet do 2008 roku będzie miał 5,3% udziału wydatków reklamowych ogółem.