Niepewność i krótsze, spontaniczne wyjazdy. Plany wakacyjne Polaków u progu trzeciej fali pandemii
  • 0
  • 6
23.03.2021

Niepewność i krótsze, spontaniczne wyjazdy. Plany wakacyjne Polaków u progu trzeciej fali pandemii

63,5% Polaków bierze pod uwagę, że ze względu na pandemię koronawirusa w ostatniej chwili będzie musiało zrezygnować z letnich planów urlopowych – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie firmy Europa Ubezpieczenia. Jednocześnie Covid-19 istotnie skrócił w badanej grupie Polaków średnią długość wyjazdu urlopowego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51617 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 marca 2021

  • 1
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
22.03.2021

Zalando w kampanii opowiada o osobach, które pozostały wierne swoim przekonaniom

Zalando prezentuje kampanię „To wszystko zostaje tu z nami na dobre”. To opowieść o postaciach, które pozostały wierne swoim przekonaniom i stawiają na ciągły rozwój. Kampania ma pogłębić dialog o podstawowych wartościach, jakimi są różnorodność, inkluzywność i wzmacnianie pozycji kobiet. Te wartości inspirują ludzi na całym świecie do głębszego postrzegania takich kwestii, jak niebinarność czy ciałopozytywność – podkreśla brand.