Niemieckie koleje promują się, prezentując miejsca podobne do największych światowych atrakcji - Marketing przy Kawie
Niemieckie koleje promują się, prezentując miejsca podobne do największych światowych atrakcji
  • 1
  • 4
29.08.2019

Niemieckie koleje promują się, prezentując miejsca podobne do największych światowych atrakcji

Deutsche Bahn przygotowały kampanię, w której zestawiły zdjęcia popularnych turystycznie miejsc z podobnymi lokalizacjami znajdującymi się na terenie Niemiec. Przewoźnik zachęcał w ten sposób Niemców do zwiedzania ojczyzny. W efekcie zwiększył przychody o 24%.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55835 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

29 sierpnia 2019